Är människan dum i huvet?

Jag tror de flesta vet vad "Bangbus" är för något? Själv var jag inte riktigt införstådd med vad det var, så jag diskuterade det en dag med herr George. Han förklarade konceptet för mig och jag vägrade tro på det. Men envis som mannen är brände han ut en skiva till mig med detta material. Det låg säkert i två veckor på mitt rum tills jag till slut vågade se på det tillsammans med min hagaman och shemalen felix. Jag kan nu säga att jag är scarred for life. Vissa människor är verkligen helt fria från några hjärnceller.

I filmen åker några manliga idioter omkring i en minibuss och raggar brudar på gatan. En kör, en filmar och en ful jävel sitter i bak och väntar på att få ta en tugga av det kvinnliga könet. De cirkulerar kring staden och hittar vad jag bara kan tänka mig två tjejer som aldrig haft några förebilder i sitt liv, eller så tappade deras föräldrar dem på huvudet 1235943616 gånger när de var små. De hoppar in i bussen och efter några minuter startar en omgång av äckelböghög. Jag kan inte komma på något annat passande ord. FY SATAN!

När böghögen är över går tjejerna ut ur minibussen för att den ena kille ska visa dem något. Han som filmar säger åt brudarna att de kan lämna sina väskor i bilen så länge. MMmmmm jag skulle hemskt gärna vilja veta vad idioterna tänkte där för självklart åker killarna ifrån dem sen med väskorna i bilen. Good job!

Jag vill absolut inte uppmana någon till att titta på detta. Ni kommer bara känna er som mig efteråt. Chockad, spyfärdig och ha en önskan om att få gå tillbaka i tiden och bränna skiten. egentligen vet jag inte riktigt vad jag vill med detta inlägg. Men att människan i grund i botten är dum i huvet är en teori som jag snart hoppar på.



Kommentarer
Postat av: Mr M

Bangbus är som vilken porrfilm som helst.

allt är iscensatt för att de ska se ut som du beskriver.. sen att de finns folk som sitter o drar till det är ju lite oroväckande kanske!

2011-04-10 @ 01:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0