Äventyret fortsätter

Jag och elinpelin hade tråkigt så vi bestämde oss för att färga mitt hår. Så kan det gå helt enkelt. numera kan ja klassas som rötott. hiss eller diss? det är fan frågan. jag gillart iaf. Får se vad mormor säger bara. hon lär la få en chock. höhö

Imorgon ska vi återigen in till Manhattan. Vi ska försöka hålla i pengarna och bara strosa runt istället och ta in all denna fantastiaka New York anda! Ja börjar få lite panik över att ja inte börjat på min tenta ännu, men en sak i taget. Det är inte ofta ja träffar syrran nu för tiden liksom.

Nu ska vi faktistk sova. Klockan är hslv tolv här bara, men vi ska försöka komma upp tidigt och få en tidig start på dagen. Kan bara säga som så att ja lääääääääängtar tills vi blir sambor.

TJOFF!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0