Nubbedraget

Så var nubbedraget igår. Förbannat kul måste jag säga. Ingen drama och inget tjaffs för en gång skull! Eller ja brände handen men den gick ju att vira in i ett blött jävla lakan. Bra lösning

Frågan är bara vem det är som har skrivit toker och ett hjärta på min arm? Om någon har en ide om vad som kan ha hänt får ni snälla säga detta till mig. För mysterium gillar ja inte.

Gårdagens irritationsobjekt: Bruden som visade pattarna. Min fråga är bara varför?

Gårdagens skratt: Slarver dansen. Vill du le, titta på denna fantastiska människa när han glider omkring med sina moves på dansgolvet.


Kommentarer
Postat av: Harri

Haha, ja. Hon var lite pinsam. Fast det var flera tjejer som visade pattarna. (Googlade nubbedraget för att hitta bilder/info om festen och hitta hit den vägen).

2011-04-04 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0