POKE ME WITH THE SPITCOBRA!

Hej hå ät en blå cykel!

Elinpelin och jag har varit på många äventyr må jag säga. Vi skuttade omkring på Brooklyn Bridge, gled igenom China town, tackade nej till ett frieri, pratade två sekunder med världens tråkigaste svenskar, åt lunch vid times square och lekte rövare på en billig butik mitt i city. Mina fingrar har blivit långa det senaste. Jag gillar bröd också kan ja konstatera. det hör egentligen inte hit men ja tänkte att ni kanske ville veta det.

Vi är nu hemma i vilket fall och det första som händer att vi får lite tråkiga nyheter som gör att vi måste planera om hela vår helg. FÅr se vad som händer helt enkelt. Men nu knäpper vi en bärs göbba! HÖTT HÖTT!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0