Telefontid

Mitt nya största hatobjekt är alla som har telefontider! Hur fan tänker man när man bara har telefontid under EN TIMMA 2-3 gånger i veckan? Speciellt om man har telefontid under en sådan timme då vanligt folk faktiskt jobbar och inte har behörighet att göra privata samtal?

Som om det inte var nog med skolan, nu måste jag vänta i några dagar för att få prata med min jävla sjukhusläkare! Tänk om det hade varit akut? Ska jag bara sitta och vänta ut smärtan och vänta på att kötthövet faktiskt gör det tunga besväret och lyfter telefonen? Jag förstår inte riktigt när det här började med telefontider. Detsamma gäller telefonsvar. Ännu en sak som gör mig så förbannad att jag vill köra en britney och raka av mej håret! "Hej, du kommer nu få fyra alternativ att välja på. Tryck ett för att komma till handläggare, 2 för att komma till växeln 3 för att......" etc. Alltså kan inte bara det finnas någon idiot som svarar och SEN kopplar vidare mig till rätt person istället för att jag ska behöva trycka på en miljoner knappar för att komma till rätt plats?

Så tack! För att jag måste sitta här nu utan svar och med smärta för att NI IDIOTER INTE HAR TILLRÄCKLIGT MYCKET VETT ATT SVARA I EN JÄVLA TELEFON!!!


Dock finns det ju dom som har värre problem. Här är min syster som har fastnat i en barnvagn. Good job!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0