Typiskt min tur

Hört att vädret är strålande i Stockholm. Kul.. ja åker bort från det fina vädret till åska, moln och blåst. Bra gjort. Men det finns inget som värmer mej mer än Elins sällskap så det är ju itne fy skam det heller.

Idag vare meningen att vi skulle bege oss till Manhattan. Men efter att ha kollat på weather.com skulle det bli åska och dunder och brak idag så vi sket it. SEn visade sig vara en ganska hyffsat dag ändå. Därför ska vi aldrig mer lita på den där jävla skiten och bara köra!

Istället tog vi en tur till ett mall och spenderade några timmar på forever 21. Love that place. Självklart kom man hem med lite kassar även denna gång. Mitt kreditkort är ngt ja inte kommer att använda på ett väldigt långt tag när jag kommer hem. SÅ ingen får läska mej med en massa roliga saker att göra. Om ni inte bjuder vil lsäga.. HÖHÖHÖHÖ

Nu precis har jag och Elin skrämt iväg städerskan med våra psykutbrott. Så därför var en modevisning på sin plats. Bilder kommer givtvist.

Hepp,, tillbaka till drickandet.. SKÖL PÅ ER!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0