Yeah I suck

Jag vet att jag lovade både bildbomder och uppdateringar, men ja har varit halvt döv de senaste två dygnen så fokus har legat på att bli bättre.

I vilket fall så har jag och elinpelin gått bananas hos en av hennes kompisar. Det var fest men tydligen vet inte amerikaner hur man klär sig. Alla hade typ på sig mjukisbyxor och en sleten tröja till. nice! det kunde lika gärna stått skabb party på inbjudan. så istället tog jag och elin saken i egna händer och begav oss till den lokala baren Mollys. Där körde vi löss på dansgolvet. dock måste jag erkänna att movesen inte var lika bra som dunkens på plums. det är fan svårt att slå.

Vidare har vi varit på Rye beach, shoppat, lekt med barnen och självklart ska vi nu idag in till manhattan. Där ska vi ragga fölk som kan ta kort på oss. får se hur det går.

Dagens Word: Dunken som undrade om "tbc" i mitt förra inlägg betydde the big cock. haha det var menat att betyda "To be continued"... så nu vet du det snärtan.






making our own lunch!














so long!

Kommentarer
Postat av: Dunkis

Ja de movsen va inte att leka med hade ont i knäna aslänge efteråt hehe. Lets Dance läs style. då ska jag va domare och sitta och säga saker i stil med det ser bra ut när du dansar frammåt men du måste lära dig att snurra.



oc jo jag visste att tbc betyder to be continued men tycker det var aldeles för roligt att inte fråga hehe.

2011-04-19 @ 08:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0