Va fin du är

Okej. Tänk er mej, i mina röda pessetofflor, sletna mjukisbrallor och en hoodtröja. Lägg till att ja inte har ngt smink och mitt hår är uppsatt i en bulle. Notera gärna också att ja numera har gult hår med oranga slingor i efter att elin försökte experimentera med mitt hår igår kväll igen.

NU till det roliga. Det är ju faktiskt tillåtet att se ut så här när man pluggar inför en tenta och speciellt inför en tenta man ska ha imorgon. Så för att muntra upp mej själv lite begav jag mej till ett ica som är här i närheten av där jag bor. Där gick jag med mina pessetöfflor och farsans tygpåse som det står "Dekre redovisning" på och ska köpa flöt.

På tillbaka vägen, när min käft är fulllsmockad med choklad kommer en kille på en cykel och stannar nästan framför mej.

"Hej, ja var bara tvungen att säga att ja tycker att du är väldigt fin"

Det tog en stund för mej att säga tack eftersom ja inte hade lyckats svälja allt mitt godis. Hur fasen kommer det sig att en människa, på en dag som denna, när jag ser ut som jag gör, kommer fram och berättar att jag ser fin ut. Alltså tack, men vad har du för krav på dina brudar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0