"Från och med på måndag"

Visst är det lustigt att när man väl bestämmer sig för att ändra på sina vanor så ska man alltid börja på måndagar? "På måndag börjar mitt nya liv". Jo tjena, har man inte disciplin att börja med en gång kommer man inte ha disciplin senare heller. Jag är fan ett levande bevis på det. Det är samma med nyårslöften. Man kan inte besluta sig för något, om det ändå ska ske vid ett senare tillfälle. Vad är det för fel på torsdagar eller lördagar? Varför inte börja i maj eller september?

Jag ska iaf testa denna teori nu efter jul, för ja vet att det är lönlöst att bestämma något nu precis när man ska komma hem och äta morsans enormt ljuvliga julmat. Äre fler som känner så? Men efter det börjar fastan iaf. Fastan för mig är att testa och se hur långt ja klarar mej utan min drog och med drog menar jag cöla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0