Köttpåse

Okej, jag är en tjej, för er som inte visste det. Jag är fullt medveten om min enorma möjlighet att inte ta något på allvar och alltid köra på sarkasm. Men det finns vissa saker man säger, och vissa saker man helt enkelt håller käft om. Jag är trots allt i grund och botten TJEJ.

Nåja, tjejer är omöjliga, jag vet. Vi vill ha en sak, när vi får den vill vi inte ha den längre. Och när vi frågar saker som "har jag gått upp i vikt, eller ser jag stor ut i den här?" vill vi innerst inne att ni LJUGER trots att vi påstår det motsatta. Ja, det går mkt emot oss. Men en sak ni (ja jag syfter på manssläktet) veta. Ni ger fan i att kommentera vad ni tycker om oss om det är något negativt. Vi vill inte veta att vi bara är en köttpåse för er. Även fast känslan möjligtvist är detsamma så är vi så pass förståndiga att vi iaf håller käft om det. Det är uppenbart. men det räknas bara som uppenbart om man håller sin lilla trut!

Så i fortsättningen. en kram behöver itne betyda att vi älskar er och vill skaffa volvo villa och den fula pudeln. Sluta överanalysera allt.



Kommentarer
Postat av: madelene

Hahahaha BÄST! Gillar det där med "en kram behöver inte betyda", Snyggaste bilden också! <3

2011-12-20 @ 12:41:30
URL: http://fashionflair.freshnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0