Alla hjärtans skitdag

Är det bara jag som inte upplever Alla hjärtans dag som en högtid? Egentligen är det ju bara en skittradition som vi snott från USA. Visst, det kan vara kul att hitta på något som man vanligtvist inte gör under sin vardag men allt jävla tjohej är väl lite överflödigt? Då uppskattar jag hellre att bli uppvaktad eller uppvakta på en helt vanlig dag eftersom det då egentligen inte finns någon anledning till varför man är extra snäll eller omtänksam.

Det flesta tror väl att jag är bitter över att inte ha någon att dela denna dag med. Så är verkligen inte fallet. När jag är bitter är det för att någon doppat sin äckliga näsa i angelägenheter de inte har med att göra eller när någon inte plockar upp skiten efter sina hundar. Jag är i stort sätt alltid glad, vilket jag även kommer vara idag. Vem skulle vara sur över att träffa fina vänner, äta gott ihop för att sedan gå ut och dricka några glas vin?


Tila Tequila! Ikväll blire till att klämma lite på denna snögging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0