"Den har blitt större"

Jag bor inte bara med en man, jag bor med en feeder. Igår kom George fram till mej (från ingenstans) och sa "den har blivit större" och refrerade till mitt numera plötsliga gigantiska arsle. Hmmm UNDRAR VARFÖR. Ända sen den där mannen flyttade in har det alltid funnits mat i kylskåpet och han uppmanar en alltid till att äta alla tre mål mat om dagen plus mer "för det är nyttigt" blablabla.

Så tack för den brutala sanningen snärtan. Jag ska verkligen tänka mej för nästa gång magen kurrar. Numera är det nyttig skit och gym som gäller. Beach 2011 börjar närma sig och jag tänker inte se ut som ett sköp vid playan!



K M A!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeh du är inte tjocker någonstans :( Meeeeen jag ska allt skriva ett träningspass till dig du kan köra om du vill pumpa lite :) om du vill alltså

2011-02-21 @ 11:15:15
Postat av: Gråis

Mjau! den är lite go som en hasselmus.

2011-02-21 @ 12:47:12
Postat av: G

Alltså ååååh vad fattig du är. Visste att du skulle göra ett inlägg om detta. Du fattar ju inte att det inte är något fel på din rumpa. Tvärtom så gillar jag den ännu mer nu då den är värd sin vikt i guld. Haha och sluta skylla ifrån dig så jäääääla mycket! ;-)

2011-02-23 @ 12:00:49
URL: http://snorhornet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0