Facerape

Att någon hackar sig in på mitt konto och lämnar roliga uppdateringar är vardagsmat för mig nu för tiden. Jag kollade igenom mitt konto precis för att se vilka kommentarer mina fina små vänner lämnat. Detta är vad jag hittade:

  • Ne nu får de vara nog med muffdjungeln, dags att raka! (Jesper)
  • Jag smutsig hora! (Jennie)
  • HELLVÄTTEE!!.............jaja det finns många som klarat av att plugga och jobba samtidigt som de har skött om en liten bäbbe, eller? (David a.k.a the boss)
  • I'm living with a rich bitch, i'm gonna marry her! WIHOOO (Camilla)
  • Oj! nu var jag på rymmen igen, bäst att gå tillbaka till spisen (Marcus)
  • YIIIID ARMY!!!!!!! FUCK OFF ARSENAL CUNTS! (Marcus)
  • Helvete vad trött jag är på Camilla Sedin. Någon som vill köpa henne? (Marcus igen)
  • Don't cry to dry clothes in the microwave. They'll catch on fire. Stupid me, I have to work out in a burned top. Just fucking great. (Camilla)
  • Jag funderar på att sluta plugga och börja ett nytt liv som pingpongshow-stjärna i Thailand (Ingen aning om vem som lyckades med dinna fina facerape)
  • Bullbak och kramkalas hos mig idag. Välkomna allihopa! (tror det var Camilla?)
  • Åh vilket väder! Denna dagen. Ett liv" å kööla också e klart! (vetefan vem som gjorde detta men jävla mongolid som stavar cöla med K iaf)
  • I love my fuckface! (ingen aning det där heller)
  • loooooves the cock!
  • Jag vill ha en stor fet falukörv i räva! (är osäker på denna också men det måste vara en skaraborgare)
  • jag ska dränka en häst! (Herr Jesper såklart)
  • sjukt sugen på tjockekörv asså, kan nån ge mej? NUUUUU! (Min fina Oskar såklart)
  • is a lucky woman, cööös i have two badboys in ma bed tonighta GRAAAU (Linus willbo)
  • bagarn är en fet filur när man e tre i sängen. hawt night (nystanet)
  • Nu går jag och bakisbajsar! (Tila och Tina- fast det var iförsig sant)
  • den 17 oktober fyllde jag 19 år tack vare en facerape som herr oskar stod för. jag fick 53 grattisönskningar. Några var släktingar. bra koll.
  • Jag saknar min lilla baby boooo.. tänk vilka tider när vi torrjuckade på gräsmattan och hånglade mot ett äppelträd.. åh (Antar att detta var Oskar också den horan)
  • är så jävla sugen på en redig tjockkörv nu, ge miig (va är grejen med tjockekörv oskar?)
  • Min mus sitter på hornet! (Ingen aning)
  • Äntlligen tvättar jag min smutsiga hora mig. SKÖÖÖNT Å va en vanlig hora (Jennie off cource)
SÅ! Där har ni en härlig blandning av fina facerapes. I fortsättningen ska jag vara försiktigare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0