FESK

Många killar verkar ställa frågan "Va fan haru PMS elle?" så fort vi tjejer inte har humöret på topp och inte skiter solsken hela tiden. Jag har haft mina bittra stunder som väldigt många har fått uppleva, men dessa stunder har kommit till av en ORSAK som INTE är baserade på ändringar i min kropp. Det är precis som om vi tjejer skulle säga "Men snälla Åke har du blödningar i röven nu igen?" så fort ni killar skulle få ett cp-ryck.

Det är inte logiskt? Vet ens killar vad PMS är? Det är knappt att jag vet hela sanningen. Men jag är ju hälften man hälften kvinna också tydligen. Då står inte allt rätt till. Kankse därför jag alltid snubblar på ngt eller går in i saker. Ja vet inte vart ja ska ta vägen helt enkelt.  

Ja är lost



Köss

Ps. Äru nöjd att ja äntligen bytt namn Hagamannen?


Kommentarer
Postat av: rebecca

kan inte du komma till oslo å få lite pms med mig!! :)

2011-02-09 @ 17:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0