Plums 2011

Så var badäventyret avklarat. Min kropp är bevis för det. Det känns som att någon tatt en köttyxa och gått bananas på min höft, mage och rygg. Den smärta jag känner är inte att leka med!

Men för att summera plums måste jag ändå säga att det var magiskt kul som vanligt. Att se dunken trilla på golvet p.g.a. sina sjukt goa dansmoves var en fröjd för ögat alla borde beskådat. Att se Bagarn gå omkring med ett finger i munnen för att han "skar sig på sina skosnören" var bara weird och då har jag inte nämnt när han dök ner i barnpoolen den jävla sopan. Att sitta på den stora delfinen mitt i bassängen fick mig att känna mej som badhusets kung! Att sjunga i bastun var också ett glädjeögonblick man glatt ser tillbaka på. Men ja måste ändå säga att plums hade fan inte varit så kul om det inte vore för LÄS. Ni är magiska!

Kommentarer
Postat av: Dunken

japp var rejält feta moves på dansgolvet, minns att jag och Tina tävlade om vem som kunde gå ner lägst haha

2011-02-23 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0