NYTTIGA JÄVLA MÄNSKA!

Helvete vad jag velar med träning och kost och allt vad det innebär att vara en hälsosam människa. Jag har verkligen INGEN motivation just nu. Och jag vet att bara jag får tummen ur min feta röv och går till gymmet så kommer energin komma tillbaka. Men vägen dit är fan inte lätt när man vant kroppen vid att bara få 3 timmars sömn per natt. Jag vet att jag ofta lipar om hur lite jag sover men det är inte så lätt att koncentrera sig på annat när det enda som kommer upp i ens höve är en kudde, en skön madrass och mitt täckte med betty boop på. Jag vill sova! Varför tillåter inte min kropp mej att göra det? Varför ska det vara så förbannat jävla svårt att bara lägga sig, blunda och sen fortsätta så i 100 år?

Den där iden om beach 2011 kan ju jag skita i näven åt. Det kommer aldrig hända så länge jag mår så här. Den där käftsmällen jag efterlyste är ingen som gett mej heller. Förstod inte folk att jag var allvarlig? Slå till mej så jag faller i backen. Då kanske jag inte vaknar upp på några dagar vilket är väldigt passande eftersom det är sportlovsvecka snart.

I vanliga fall tillåter jag inte våld och ser det som en väldigt omogen sak men i detta fall gör jag ett undantag och tillåter det. Vägen till att bli en nyttig människa är för tillfället enligt mej genom en smocka i nyllet.

Nu ska ja hämta min 511 kopp kaffe. TJOFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0