TV-Shop borde utrotas!

Japp, så var mitt hat igång igen. Satt och döa lite tid vid frukosten imorse med att kolla på tv. Självklart kommer TV-shop upp på sexan eftersom ingen normal människa kollar på tv vid halv sju på morgonen om det inte är nyheter.

Där satt dom iaf. Och tränade. SERIÖST!? Går verkligen folk på sån där skit om att du går ner tre kilo i veckan med ett redskap som nyss blivit introducerad på marknaden? Och what´s up with all the smiles? Som om man SKA le sig igenom ett träningspass? Man ska fan svettas, hata, skrika, lipa eller uttrycka sig på något annat sätt så man vet att man lever! Inte sitta  där och småflina och tro att man kommer förstöra hjärtan med sin framtida beach2011 kropp?

En annan sak jag stör mig på är före och efter bilderna på kroppar som gått ner i vikt eller byggt upp muskler med hjälp av dem här redskapen. Varför visar ni inte ansiktena på dessa personer? KANSKE FÖR ATT DET INTE ÄR SAMMA PERSONER ELLER?! Egentligen borde jag stämma hela skiten för falsk marknadsföring och vinna en hacka påt!

Ni där ute som tror att man får den perfekta kroppen genom att "inte lyfta ett finger", eller att låta "maskinerna göra jobbet åt en" kan lika gärna hoppa ner i en köttkvarn. Vill du leva länge och lyckligt res dej ur soffan, stäng av den jävla tv:n och gå och investera i ett gymkort eller ett par joggingskor. Vad som helst!


Jag och nallen vet hur man rör på fläsket! DANCE YOU IDIOTS! DANCE!

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha men köpte inte du å elin ett sauna-belt av dom??

2011-03-05 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0