Vem är du?

Jag vet inte hur många ord jag hört som tydligen ska beskriva mej. Allt från snäll, dum, klantig, konstig, högljudd, elak, söt, onödig, löjlig, fin till glömsk. Listan kan göras lång med andra ord. Så nu har jag fått nog. Vem är jag? Vilket ord beskriver mej bäst?!

Om det skulle vara ett negativt sådant vore ju det bra att veta eftersom man inte alltid lägger märke till sina dåliga sidor och folk vågar oftast inte säga ngt om dem. Det tycker jag är sjukt fel. Har du ett problem med mej, säg det bara. Det är ju inte direkt som att jag klankar ner på människor som jag inte känner, men när ens vänner stör sig på en och väljer att inte göra ngt åt det och istället gå och snacka skit bakom ens rygg är det fan inte ok!

Odla ett par bollar och stå upp för vad du tycker istället. Sen om känslan är ömsesidig går ju att diskutera. Palla allt skitsnack!

Ät gul snö!



Kommentarer
Postat av: elinpelin

Fjant!

2011-02-16 @ 21:30:40
URL: http://elingustafsson.blogg.se/
Postat av: Dunken

jag skulle ju säga Flum dock på ett positivt sätt

2011-02-17 @ 10:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0