Är alla idioter på stureplan?

Jag invigde som tidigare nämnts stureplans marker någon helg sedan. Efter att tag inne på Solidaritet kommer en kille fram till mej och pratar. Jag tror nog aldrig jag fått en sådan dum fråga som den han gav till mej det första han gör. Jag insåg ganska snabbt efter detta att ja ville bli av med honom så fort som möjligt.

Random dude: Så vad gör du då? Bloggar du eller?

Jag: Jag är bordellmamma.

Elin hör ju detta så hon smiter in i samtalet snabbt som fan

Elin: Och jag jobbar för henne. Hon är den perfekta mamman en hora kan ha!

Behöver jag säga att han dissade oss rätt fort efter detta? När började folk fråga ifall man är bloggare? Är alla stureplansnördar "kända bloggare"? Äre därför han ställde en sån idiotisk första fråga? Vad har hänt med "Hej hej, hur står det till, mitt namn är Gotfrid. Du ser ut att vara en trevlig tjej. Vad jobbar du med? eller vänta låt mej gissa.. du är butikschef, frisör, ekonom etc?"

Kommentarer
Postat av: Dunkis

Haha klockrent.



Dock är ju detta en utav anledningarna till att man aldrig någonsin kommer att besöka stureplans uteliv.

2011-07-20 @ 08:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0