Bloggeli blogg blogg BLOGG

Okej, ja är medveten om att blogga är ett fenomen som blivit känt på ett väldigt snabbt sätt.. men att det ska betraktas som ett yrke har jag inte riktigt förstått mej på. Ja menar, visst att det kan vara intressant att läsa vad ens vänner håller på med och så, men att man kan bli så "känd" och tjäna sånna stora summor bara av att prata om sin vardag?. . . . .

Ja hänger inte riktigt med där. VAD är det som är så intressant? Varför vill man veta att en offentlig person gått och handlat eller sett på tv? VAD fan får man ut av det? Hur blir den personen en "förebild"?

Jag kan erkänna att jag själv varit inne på de flesta "kända" bloggarna, men det är enbart för att döa tid eller för att bilderna vissa lägger ut sticker så pass mycket i ögonen att det enda man kan göra är att tycka synn om mänskan.

Själv är jag nöjd med mina stabila 12-16 besökare, vilka ni nu är. Har ingen aning om hur ni hittade hit eftersom jag skapade denna blogg enbart på begäran av min syster som skulle flytta till USA och hon ville veta vad jag hade för mej på dagarna. Men känner ni att det är intressant, good for you,... annars kan ni skita ner er.


Kommentarer
Postat av: Dunkis

jag skiter inte ner mig.

2011-07-13 @ 08:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0