Blonde crew

Återförening med stort Å! Malin som ingår i mitt Blonde Crew är i Stockholm och härjar och självklart ska tösa hälsa på mig. Med i bagaget har hon sin lillasyrra som jag också är bekant med. Likaså Elin.

Men varför stanna där? Ja och Elin bjuder in till stor fest. Sara, Linn Linnea, Erika (?) kommer och alla andra som är sögna? Pojkar är självklart också välkomna men när det vankas brudfest får ni vara med på att temperaturen stiger. Inget jävla deppo-musik-spelande eller att man bara sitter i soffan och säger inte ett pess. Här kommer det att vara livligt med suparspel i form av fompa fompa, formel1, 21 och möjligtvist ölspelet. Den som bangar måste stoppa hövet i frysen.

Ring mej om detta låter lockande. Jag finns på jobbet fram till halv sju sen sticker ja direkt till Plaza Gustafsson.

Köss häJ!





Kommentarer
Postat av: Jennie

Är du ledig i helgen eller?

2011-07-29 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0