Livets lata dagar!

Jag är ganska sprallig av mej och har sjukt svårt för att sitta still. Men ibland finns det dagar då man bara inte orkar lyfta på röven. Idag är en sådan dag. Jag har säkert proppat i mej en kanna kaffe men ändå lyckas jag inte sluta gäspa eller resa mej upp.

Jag och min trogne vapendragare Elin fördriver tiden med att kolla på en film, "Sova med fienden". Äre bara jag som gillar filmer från typ 90 talet? Jag har en bunt här i min bokhylla som vi nötar igenom nu. Dom känns mer trovärdiga på något sätt eftersom dagens filmer handlar så förbannat mkt om varelser från en annan planet, trollkarlar eller vampyrer.

Nåväl... den bästa medicinen mot soffpotatis syndromet är att pallra sig upp och ta en promenad. När man väl är ute äre så förbannat gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0