Nu ska ja bli tjockis!

Åhhh, fick ett så kul samtal igår. Det var min kära mor som ringde och frågade om hon och pappsen fick komma upp till oss. Det tog säkert en halv sekund innan jag gav mitt besked. Och det var ju självklart att de fick komma. Grejen med mina föräldrar är att dom gillar mat och den varan har jag och Elin inte haft mkt av det senaste. Så igår när dom kom åt vi skinka potatis och en slags majonässås. För er som tycker att det låter konstigt kan jag säga att det är värsta gormematen. Jag åt TVÅ GÅNGER, och det händer aldrig. Till och med mamma blev förvånad när jag tog tre potatisar. Jag brukar i vanliga fall ta en halv.

Så nu ska ja äta upp mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0