Swedish babes

De senaste två veckorna har lägenheten varit invaderad av snögga stenstorpsbrudar. För två helgen sen var Slemmet här och hade fotbollsdojorna med sig. Det var nämligen Nibbla Cup som stod på schemat. Efter ett tappert försök föll laget och kom på en sistaplats i deras grupp. APPLÅDER. Nästa år när jag är med är jag säker på att det kommer bli guld.



Flickorna hälsade på mig på mitt jobb. Här demonstrerar jag för Emma hur en dator ser ut. Det är inte lätt att veta när man kommer från bonneland.

Emma hittade dessutom en konstig bil utan tak. Den skulle hon minsann ha på bild. Hon fick även här det förklarat för sig att i Stockholm finns det mer än "vanliga bilar". Emma var mycket fascinerad av vad som fanns i huvudstaden. Sånna saker som inte finns någon annanstans. Eftesom vi ursprungligen är från "bonneland" äre inte lätt att veta sådant förstår ni.

Emma var inte nöjd med placeringen!

På kvällen firade vi sista platsen med att spela beer pong! Tjejerna ägde btw

Helgen efter kom Mari på besök. Elin hälsade Mari välkommen med en robotdans.

När det är sommar ska man minsann äta glass! Det visade Mari prov på!


Pippi och starkeadolf var på besök också!

Äre någon som har sett Harry Potter? Nåväl, det finns en person som heter Draco Malfoy där. På bild ser ni nämligen Mari Elin och hans tvillingsyster i mitten.

efter att ha slängt på oss några skänhetsmasker vare dags för fest!

Vi bestämde oss för att leka brats på stureplan.

Här ser ni Elino auf schteksson och Annis von slynsson. Två av stureplans mest hatade karaktärer

Mari fick ragg

Anna också

Efter att ha spenderat på tok för mkt tid på Stockholms stelaste ställe (stureplan) bestämde vi oss för att göra det som vi gör bäst. Gå till donken

På vägen hittade vi en mystisk man. Han gav mig en ros.

Mannen visade sig vara Marcus. Marcus hade ont i fötterna av att gå i sina skor. Finn ett fel med denna bild.

Sen när ja inte orkade va kvennlig mer var det dags att bege sig hemåt. Klockan var ju trots allt ändå 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0