ELIN = Svensk tjej idag

ÅÅÅHHHH så det pirrar i kroppen. Jag har kanske sovit två minuter och sju sekunder inatt. Det har helt enkelt inte gått. Jag har legat och tänkt på ELIN ELIN ELIN ELIN!!! För nu är dagen kommen! Efter nästan två år ska hon ÄNTLIGEN FLYTTA HEM TILL MEJ!!!!!!

Vissa kanske tycker att jag överreagerar eftersom det "bara" är min syster. Men HEPP så fel ni har. Hon är meeeeeeeeeeeeer än så, vilket de flesta som känner mej redan vet om. Hon är den person jag måste ha hos mej för att fungera korrekt. Hon är verkligen min bästa vän!


sandäsandoäsandsäan nu måste ja försöka sysselsätta mej med något för exakt 9:30 landar kvennan på arlanda!

HÄRÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: elinpelin

aawww massa kärlek till dig underbara människa!!!!!

2011-06-11 @ 04:53:27
URL: http://elingustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0