Snabb uppdatering

Så här ligger det till. Inget har missat att det varit midsommar och den firade vi med med många drinkar. Det hela slutade med att Elin öppnade en pizzeria i tältet. Den enda kunden var hon själv men det är en annan femma. Jag hittade ett litet mumintroll vid brunn som var så söööööt så. Isac badade tills natten var över och Emma gillade verkligen den där bastun. Vid ett tillfälle besökta hon faktiskt Elins pizzeria men tog bara en barnpizza, sen var det nog för henne. Elin däremot visade prov på att hon minsann kunde käka allt.... och ge tillbaks det.

Eftersom jag är totalt LUSPANK finns det inte så mkt jag kan göra här i sthlm förutom gå ut och gå och sola och bada. Inte för att jag klagar eftersom ibland händer det att en liten magisk trollkarl dyker upp och hjälper en på traven. Som igår till exempel. Jag ligger och steker tillsammans med Madde Elin och Johan i Kista och hare gött. Vi har inget planerat utan bara ligger där och jäser som jag blivit fruktansvärt bra på. Så ringer Linnea och frågar om vi ska till grönan eftersom Håkan Bråkan ska uppträda. Först blir jag lite skeptisk eftersom jag bara har 38 kr på konton och ringer till mina finfina kompis Tina som jobbar där och frågar vad det kostar att gå in. Till svar får jag att jag och mina små vänner kommer in gratis på hennes entrekort. Som om inte det är nog. När hon väl slutat jobbat får vi lite fribiljetter att sätta sprutt på. Så en dag på grönan, med inträde + attraktioner kostade 0 kronor. Tina du ska ha en fetastor tackfest bara så du vet!:)

Vad jag ville få fram är bara att låter man sig vara spontan kan va som helst hända. Och det behöver inte alltid kosta något. 


Söt Slarvis med Söt Sussie

Elin skaffade flickvän och dumpade Stampe. Han var mkt upprörd och förkrossad

Jag fick ryck och målade om mina möbler. För att inte spilla färg hade jag inga byxor. mkt effektivt


Håkan Bråkan sjöng en sång för mej. Allt kommer att sändas på TV så ni också får ta del av det.

Lustiga huset. Sekunden efter missar elin att luften på marken blåser uppåt och hela hennes klänning flyger upp. Som små barnen tyckte det var jättekul att se hennes trosor.


Trollkarlen och sötnöten Tina i bakgrunden.

Tina visar hur ett riktigt träningspass ska se ut.


Nu äre soooooooool- HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ KAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0