Varför envis svenskar med att överdriva på ALLT?

Juni 2011. Studentes tas i hela landet. Vad brukar man se? Plakat på alla elever antingen som stora eller som små. En bild som ska vara ROLIG att titta på.

På aftonbladet fann jag precis ett jävla kötthöve som polisanmält en studentskylt som barnporr för att bilden visade en barnunge som sitter och plaskar i en barnpool i kanske 1 års åldern. Min fråga är VARFÖR?

Själv hade mina förädrar en bild på mej när ja visar fjösa mitt på stora torget i falköping. Inte fan blev jag anmäld. Varför har vissa människor inget bättre för sig än att bara sitta och hitta fel ÖVERALLT!!!!

Kommentarer
Postat av: Dunkis

Jo men är inte de flesta svenskar rätt vana vid att du visar fjösa lite här och där?

2011-06-15 @ 12:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0