Allt händer fan mig nu!

  • Min äckliga jävla skola har slutat med att erbjuda "Idrott och hälsa" som andra ämne. Jag ligger nu i krig med allt och alla på Stockholms Universitet och Gymnastik och Idrotthögskolans institutioner för att rättvisa ska skapas!
  • Eftersom jag kanske måste ta studieuppehåll måste jag bege mej ut på jobbjakt. Igår var jag på rekryteringsdag för två nya Scandic Hotell som ska öppna i Stockholm. Gick väl sådär
  • Jag fick bara tillbaka 990 kr på skatteåterbäring= inga nöjen för mig i sommar. bara jobb jobb jobb!
  • Idioterna på barnmorskemottagningen vid gullmarsplan "slarvade" bort min bokning i måndags så nu får jag vänta ytterligare en vecka på att göra det där jävla ingreppet. Plus att jag måste göra om i mitt redan fullproppade schema.
  • Jag är fortfarande sjuk. Det var väl naivt av mig att tänka att hostan skulle försvinna efter tre jävla veckor. På måndag börjar jag vecka nummer fem av konstant hostande.
  • Träningen har självklart blivit lidande. Men eftersom jag MÅSTE träna två dagar i veckan i X antal veckor har jag ändå pallrat mej dit för att töntpowerwalka i femton minuter. Känner mig som dom där fjortishororna som går till gymmet iklädda "snyggkläder" och är så pass uppsminkade att man blir lite fundersam över ifall de tror att de är på stureplan eller ngt. Va fan gör ni där? seriöst?
  • Jag har ingen ork till ngt längre. Igår kväll bestod t.ex min kvällsmat av ett jävla ägg. .... ÄGGÄGGÄGGÄGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0