Back from the dead!

Efter att ha hostat sönder mina lungor i en vecka känner jag nu att jag äntligen börjar bli frisk. I jämförelse med andra dagar hostar jag nu bara en gång i timmen vilket jag anser gör mig friskförklarad. Därför kan jag börja mitt liv igen så fort som möjligt. Helst imorgon. När jag säger att jag ska börja med mitt liv igen syftar jag på att gå tillbaka till gamla mönster. Såsom sjunga opera på dagarn när jag har tråkigt. Spela nintendo 64 en timme efter skolan. Träna inför beach 2011 (som jag egentligen säger varje år men aldrig uppnår) och smälla i mej fetmkt KÖTT!! ååhhh va ja har saknat min aptit. Nu har Georgina gjort ett träningsprogram till mig också så jag vet precis vad som är bra och inte bra. WOPP WOPP!

Planer framöver

  1. Om någon minns avslöjade jag att något nytt skulle hända med mej, något som faktistk håller i sig och som jag inte avslutar innan det är klart. Detta har fått skjutas upp p.g.a. min sjukdom men nu är jag back in buisness!
  2. NEW YORK! jaaaaa nu äre äntligen bestämt. Elin here I come. Jag tar mitt pick och pack och pissar på skolan och drar till syrran en sväng. Fick ut schemat för nästa kurs och som jag hoppades får vi påsklov. FAN va gött. Fast jag antar att tiden är reserverad till läsning, men HÄBLIVÄL! Ja ska leka maskbrottning me min fröken redig!
  3. Besök till slätta. Ja, med tanke på NY planeringen måste jag hem för att hämta en fet stor väska som jag ska fylla med enbart skit från staterna.
  4. Ja ska lära mig laga mat. Det har jag sagt sen jag lärde mig koka vatten.
  5. Min hemtensa ska lämnas in. Nu på fredag ska allt vara klart. Men ja är hyffsat nöjd redan nu.
Ha det bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0