Förbjudna tankar

Är det bara jag som ibland tänker helt omoraliska, ologiska eller helt enkelt fruktansvärt störda tankar?

Jag sitter just nu på ett seminarium och är sjukt okoncentrerad dels på grund av att seminarieläraren har en brytning som gör det omöjligt för mej att ta henne på allvar i vissa situationer. Så därför vandrar tankarna vidare. Jag inspekterar alla mina kurskamrater som för det mesta sitter och lyssnar på vad kärringa har att säga. Då slår det mej. Vad skulle hända om jag ställde mej upp på bordet och la av en äkta "gustafsson-rap"? Eller om ja bara skulle skrika rakt ut och få psykbryt? Eller låtsasprutta och högt skylla på min kompis Tila som sitter breve?

Det stannar inte där. Ofta när jag är ute händer det att jag stör mig på vissa saker. Såsom barn som sitter och gråter på restauranger och föräldrar inte gör ett skit. Då kan jag inte sluta att tänka på vad som skulle hända om jag gick upp och gav ungjäveln en käftsmäll. Jag vet inte vad som är mest intressant att veta. Ifall ungen skulle bli tyst, eller om föräldrarna skulle starta ett krig med mig?

Jag har mer störda tankar i mitt huvud, men avslöjar jag dom finns det en möjlighet att det resulterar i att jag blir tvångsomhändertagen och inlagd på psyket. Det enda jag kan avslöja är att jag inte tänker utleva mina fantasier. Jag undrar bara helt enkelt om det finns fler som tänker som jag?


Varför inte gå in på en toalett och hälsa på den trevliga personen som sitter där?

Kommentarer
Postat av: Dunkis

Det tror jag faktiskt de allra flesta har oavsett

vad de säger

2011-03-25 @ 09:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0