Lärarnas klubbmästeri

För er som är efterblivna är jag med i Lärarnas Klubbmästeri (LÄS) eftersom jag pluggar till lärare. Klubbmästeriet är underbart och helt stört på samma gång. En perfekt blandning helt enkelt.

Idag är det invigning för nya medlemmar. En stor fest som håller på i 24 timmar där dem invigda utsätts för tvister på plattan, irländsk julafton i humlegården, tequila race vid universitetet och andra lekad på bl.a. medborgarplatsen. Hela skiten avslutas med fölla på Bojan, en lokal som vi "Läsare" får hålla till på.

Så nu ska jag beställa min sista KEBAB MED SÖÖÖÖÖÖÖS på väldigt länge och pallra mej till tåget för att möta upp mina kära vänner i Stockholm. HA EN BRA LÖRDAG!



En mycket liten skara Läsare på Halloween 2010. Jag är cöla flaskan. HÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0