Mitt liv en saga

Jag färgade nyligen håret till en guldliknande nyans, och det var igår när jag gick omkring med en fläta som min manliga vän George påpekade för mig att jag såg ut som Trassel. Då slog det mej. Jag vill också ha ett hår som är magiskt eller ett hus gjort av godis eller kunna slåss mot fula och patetiska troll eller andra skabbiga varelser som anses onda. Jag vill ha ett liv som det beskrivs i alla sagorna. Ett liv där man faktiskt strävar efter att uppnå något bra.

Om man tar bort allt hokus pokus är det inte fullt omöjligt att bana väg för sin egna berättelse. Ja menar, har man ett mål, sin egna mening med livet, vad är det då som stoppar en? Jag sätter nya mål hela tiden eftersom jag aldrig riktigt kan bestämma mej för en sak. Ena veckan ska jag försöka hjälpa till att rädda miljön, andra veckan ska jag skänka pengar till de behövande och tredje veckan ska jag fokusera på mig själv och mina personliga mål. Mitt problem är att jag inte riktigt avslutar en sak förens jag påbörjar något nytt eftersom jag lätt tappar intresset eller inte har tillräckligt med finansiella tillgångar. En sak som genast bör ändras.

Mitt nästa mål är inget jag avslöjar för tillfället eftersom jag inte vill sätta press på mig själv. Men däremot kan jag säga att semestern är över. Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm, och på måndag börjar saker hända.


Om ja får en hest och stilig karl på köpet vore det ju inte helt fel. KÖSS HÄJ!

Kommentarer
Postat av: Nollan

Du kan få slåss mot mig;)

2011-03-04 @ 22:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0