Nu äre krig!

Har precis blivit informerad om att "Idrott och hälsa" inte går att välja som andra ämne för studenter på Stockhoms Universitet?

Varför? För att det ämnet har flyttat till GIH (Gymnastik och idrottshögskolan) vilket gör saken väldigt problematiskt tydligen.

Jag är sååååååååååååååååå nära att få psykbryt och köra en Britney genom att raka av mej allt hår och leva ologiskt en tid framöver!

Det kaaaaaaaaan finnas en chans att det går att välja till våren 2012, men då måste jag ta studieuppehåll vilket jag inte är så pigg på. Dessutom är det ingen garanti att det går att välja. Så nu väntar jag på att klockan kan slå halv så att jag kan ringa kärringa på GIH och förklara krig om inte hon fixar så att det går att välja. Annars tänker jag se till så att hon blir personligt ansvarig för avbetlaningen av mina studieskulder jag lagt på mig under de två år jag studerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0