Patetiska fittluder!

Det värsta som finns är ta mig fan när folk säger priset på sina varor eller kläder efter att man berömt dera senaste köp.

-"Sicken fin väska, ny eller?"
-"A det är den. Den kostade bara fem sex tusen"

VARFÖR känner ni att det är nödvändigt att säga vad skiten kostade? JAG BRYR MIG INTE! Hade jag velat veta vad det kostade hade jag frågat det.

Jag har olika teorier till varför dessa pengahoror måste säga priset på sina saker:

  • De är rika och dryga
  • Dem förstår inte att fem sex tusen faktiskt är fem sex tusen. Med andra ord är de blinda för siffror
  • Dem tror att man kan skita ut pengar
  • De förstår inte att man ska betala hyra och räkningar av sin månadslön.
  • De tror att dyrare saker utstrålar bättre liv.
  • De är dumma  huvet
Tack för mig!



"Kolla kompis! massa saker! Kalaset kosta 100000!! ja rik slampa!" ELLER INTE!

Kommentarer
Postat av: Dunken

så svarar jag ibland faktiskt fast då är det mer av motsatt anledning än de du skriver om.



t.ex -snygga skor

- tack och det bästa är att de bara gick på 150kr



jag skryter inte om hur dyra mina kläder är utan om hur billiga de är

2011-03-04 @ 19:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0