SLUTA KÖR ÖVER STUDENTER!!

Helvete va arg jag är nu!

Det visade sig att de som är ansvariga för bytet av ämnet "idrott och hälsa" från SU till GIH har "glömt att diskutera hur man ska göra med de elever som vill välja idrott och hälsa som andra ämne". Så nu när jag ringde och ville få svar på mina frågor kunde hon inte ge mig några eftersom inget ännu är bestämt.

Så vad har jag för möjligheter?¨

* Jag kan hoppa av skolan och förlorat två år av mitt liv och på köpet fått feta studieskulder att betala av som tack.
* Jag kan ta studieuppehåll och VÄNTA på att idioterna bestämmer sig för hur utbildningen kommer att se ut. vilka kurser och program som kommer att erbjudas. (Men- chansen finns att detta inte händer)
* Jag kan helt enkelt välja ett annat ämne. Ett ämne jag inte vill ha och leva som en deprimerad människa de sista åren under min utbildning.



Kommentarer
Postat av: Runelinn

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-12-15 @ 08:28:46
URL: http://runelinn.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0