en trea för fyra

Jag minns när vi bodde sex pers i en trea. Inget att rekommendera tyvärr. Om man tittar tillbaka på det hela får man helt enkelt bara skratta åt det nu.

I vilket fall. Dalgränd har numera fyra inneboende. Och snart kommer en femte. Fast då förlorar vi George. dooh!

Elin kommer om en månad. Och då bor hela syskonskaran Gustafsson ihop plus sötsara! Jag tror ändå att det kommer bli på tok för roligt för redan nu gillar jag allt med det. Brorsan är kock, Sara matar mej med gudomliga godisar och sen när Elin kommer blire tacomåndag! Men bara för dom som uttalar det T A C O S! inte TACKOS!;)

Mor och far är väl helnöjda med att ha alla barn samlade på ett och samma ställe. riktigt trångt lär det bara bli när de hälsar på. Vilket iförsig är om fem dagar. Då blire soffan för mig. Men den har man ju sovit i förut. HÖHÖ

Nu ska ja äta ost.
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0