NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT!

23 dagar kvar tills elinpelin befinner sig på svensk mark! SOM JAG HAR LÄNGTAT! nästan två år för att vara bestämd.

Vad som kommer att ske är att hon anländer tiiiiiiiidigt på morgonen 10 juni. Troligtvist kommer vi (jag och min familj) stanna i sthlm över helgen för att sedan bege oss ut till bonneland som mina små dryga sthlms-vänner kallar det. Där kommer vi då vara på obestämd tid MEN vad som är säkert är att det blir STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR fest för denna underbara kvenna den 18 juni hemma i SCHTEEEEEKSTORP. Så håll den dagen öppen för er som känner för att träffa na!

detta kommer att ske i traditionell anda med grill chill och pill på vår altan. SÖGEN? give me a call

KÖSS









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0