Bitterfjös

Ja, jag är bitter. Och ja tänker fortsätta vara bitter tills evighet inte är ett ord längre. Vad jag är bitter på? VAD ÄR JAG INTE BITTER PÅ?

  1. Jag är bitter på det faktum att om jag failar denna kurs får jag inget vidare studiebidrag eller lån av CSN.
  2. Jag är bitter på alla förbannade akademiska ord, begrepp och deras moster hit och dit. VARFÖR KAN DET INTE BARA FINNAS EN ENKEL OCH BEGRIPLIG FÖRKLARING TILL NÅGOT?! Som, den teoretiska modell ja ska utgå från i min analys. Diskursanalys.. Diskursanalys... D I S K U R S A N A L Y S. Jag har suttit i en vecka och läst på om detta. Har jag fått ut något av det? MWEEPPPP!!! Men jag har en bok på över trehundra sidor som förklarar begreppet åt mig. WÄÄÄÄÄÄÄJJ!!
  3. Jag är bitter  över att det snart är jul, och jag kan inte njuta av det. Vidare är jag bitter över nyår, ett event jag troligtvist inte kan fira i år eftersom uppsatsen ska vara HELT KLAR 2 januari.
  4. Jag är bitter över att vi bokstavligen talat INTE HAR NÅGON FÖA I VÅRT KYLSKÅP! Igår åt jag bröd och vatten till kvällsmat. Gott? Nä.
  5. Jag är bitter över att alla mina vänner skaffar pojkvänner hit och dit. Och äre inte pojkvänner så är det pojkar dom tycker om, och vi vet alla hur det slutar? Japp, villa volva och en ful jävla pudel.
Om någon får mig på bra humör den närmaste tiden, ska jag dansa på plattan iklädd en sopsäck. Helt naken och fri. Härlig känsla

God natt!


bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0