En riktig pärla

Alltså min syster, hon är verkligen den jag håller mest kär. MEN kvennan är tamigfaaaaan rent ut sagt puckad i hela jävla hövet. Ursäkta mitt ordval, men ja förstår inte hur en människa kan bli mer dum? Som idag. Av någon anledning sitter jag på ungdomsmottagningens hemsida och läser om "killars underliv" (fråga mej inte varför). I vilket fall så ska ja försöka prata i kordord med syrran om vilken gemensam väninna till oss som gjort lite freaky stuff med sin pojkvän. Varför ja pratar i kordord, är för att vi har andra vänner på besök som inte ska få veta något om detta.

Jag: Men det är hon med hundarna du vet.
Elin: eeeehh?
Jag: Men du vet, hon står oss "nära"
Elin: Jaha vänta. ja tror ja vet. hon börjar på F?
Jag: Hajjemen,,  du vet vem ja menar?
Elin: Aaaa.. Där ser man

Det går kanske en minut.

Elin: vaooov det trodde man inte om Frida!
Anna: ELIN!!!!!!
Elin: OOOOJJJJJJ!!!


Inte alla hästar i stallet den där tösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0