Fyllans mystiska luckor

I helgen var jag i Åland för att fira min finfina vän Jennie. Vi åkte på fredagen för att förbereda festen som skulle hållas på lördagen. Allt gick enligt planeran. Vi handlade mat, plasttallrikar/bestick, ölglas pingisbollar etc. Allt som behövs för att ställa till med ett rejält kalas med andra ord. Men någonstans på småtimmarna går alltid något åt satan. I mitt fall vaknade jag upp med fem blåmärken och ett rejält jävla köttsår. Det såg ut som att en vampyr bitit mej, men efter Olles kära facerape på mig tror de flesta att det var markollio. Så NEJ, det var inte Markoolia, det var något annat. Vad detta var har jag ingen aning om. För ja kan inte minnas någon stund på hela kvällen som jag gjort illa mig. Jag menar, man brukar väl känna smärta eller? Skrika eller gapa lite? Ingen minns. Inte jag inte Jennie eller resten av dom 20 gäster som var där.

Så min plan inför nästa festfirande är att DOKUMENTERA HELA SKITEN. Japp. Antingen kommer jag hålla mig till vatten eller så tejpar ja fast en videokamera på skallen. Så fåre bli. Någon som har en som jag kan få låna?


Tror Jennie blev överaskad när hon fick den bästa presenten av alla. Sig själv!

Visst ser det konstigt ut? Jag har ett likadant sår i knävecket fast i mindre variant. Vad tusan äre för något?

Kommentarer
Postat av: erica

ovanligt att du får något oförklarligt märkte på kroppen efter en fylla;)

2011-11-14 @ 21:53:51
URL: http://ericamathildalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0