Kellys Vs Scandic Malmen

Spontanutgång spontanutgång spontanutgång. Alltid lika kul men följs alltid åt den eviga frågan; "Vart ska vi gå då?"

Jag tog kommandot och styrde mot Kellys på södermalm. En rockpub med mycket varierande publik. Det finns Snyggot, biffen, den tatuerade, den skumma, maffiasnubben, den fula och framförallt.. Den mest vidriga "fattarinteattjagstör" idioten. Ett tips för framtiden, ignorerar tjejer dej FEM GÅNGER VILL DE ANTAGLIGEN INTE PRATA MED DEJ, SÄGER DE RENT UT SAGT "DET ÄR TJEJKVÄLL OCH DU STÖR, DU STÖR, GÅ HÄRIFRÅN" så vill de antagligen inte se ditt fula ansikte varken nu, eller i fortsättningen.

I vilket fall måste jag säga att miljön var finer. Speciellet när ens tjejkompisar är lite lulliga (syftar på dej Emilia). Ölen var bra (och den blev ännu bätte när den bara kostade 24 kr) och musiken var bra. Nu undrar jag varför vi egentligen gick.

Men vi gick ju. Brorsan hade styrt mot Scandic Malmen tillsammans med två sköp från falköping (ja jag syftar på dej Karl som såg ut som en självmordsbombare, och dej Andreas bara för att du kallade mig "mkt arbete"). För alla er som tycker det är kul att festa, men inte vara panka kommer jag nu förklara för er varför ni aldrig ska gå till malmen.

  1. En öl kostar 67 kr (våldtäktspris)
  2. Det tod en halvtimme att få en öl
  3. Toaletten luktade rutten mutta
  4. Det tog en halvtimme att få gå på tjottan (och att stå i en kö en halvtimme, mot ett mål som luktar "oduschadfemveckorsfesk", är inte något att rekommendera för din näsa)
  5. Stället stänger 2. Vem går hem två nu för tiden?

Så för att summera.... Bra kväll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0