Skäggig, sårig och blodig man

Tattueringar är ju svårt att komma bort ifrån i dagens samhälle. Överallt finns dom. Jag, som inte har någon tattuering, förstår inte förtjusningen med det. Idag kom Dunkis hem till mej, blodig som fan på brösten. Vad hade han gjort? Tattuerat sig.

Är det verkligen värt att sitta i en stol i flera timmar och få en nål borrad i sig. Ja vet faktiskt inte riktigt hur proceduren fungerar men ja kan tänka mej att känslan är ganska vidrig. Själv fick jag möjlighet att komma och kolla på dunkis idag. Men jag hann bara ut genom dörren. Där gick det upp för mig vad dom höll på med där inne och VIPPS så blev ja likblek i ansiktek och hade svårt för att stå på benen. Hur löjlig är inte jag eller?




Kommentarer
Postat av: Dunken

fast idag var det inte alls lika mycket blod som armen, dessutom fick jag ligga ner hela tiden.



känslan är inte alls vidrig, ok det gör lite ont emellanåt men det är sjukt intressant att se nåt växa fram på huden.

2011-12-01 @ 00:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0