Bonne i stockholm söker man (brat)!

Hej hej! mitt namn är Mariana Mariposa! Jag är 23 år och trött på att vara ensam i min lägenhet i centrala stockholm. det är så synd om mej asså. Jag har bott här i två år och ännu inte funnit kärleken på stureplan.

Jag gillar att sova till tolv, äta oxfilé och ta mysiga promenader i gallerian. Ibland är det så tråkigt att behöva sitta och skita pengar. då kan det vara gott med ett glas vin på cafe opera. bra 109 kr. inga konstigheter!

Jag söker nu en man som helst är av lammkötts kvalite. Han ska kunna försörja mej när jag ber om det och hans svett ska lukta som cöla. Han gillar även att snickra, och speciellt då i min lägenhet. RÖKA ÄR FEL, så har du cancerpinnar i min närhet åker du fett bort.

Aja. mejla mej på [email protected] så hoppas ja på att vi ses!

PUSS Å KRAM VI SES PÅ STAN.



för att gå vidare måste du få en ros!

Kommentarer
Postat av: Felix

Låter som ett riktigt kap

2011-10-05 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0