Bonne i Stockholm söker man del 2

Under steg två i "Bonne i sthlm söker man" har nu vissa deltagare skickat in en profil till Mariana. Först ut är Burb Berry.

Burb Berry skriver själv:


"Hej Mariana! Jag tyckte att du verkade så givlimd och generös, därför skriver jag nu till dej och hoppas på en plats i ditt hjärta. Jag är en man på 28 år, gillar keg-stands och röker på då och då. Men ja lovar att hålla den sista delen hemlig från dej då jag såg i din profil att du tyckte att röka var fel. På fritiden spelar ja tennis med min lilla katt. Visst är det utmärkt att slippa springa leta efter bollar? Jag jobbar med allt möjlit. blodgivning, medicinska studier och A-kassan är bara några saker. Jag tycker att du ska välja mej för jag är seriös och alltid minty-fresh. HOPPAS VI SES! ps. ja föddes som kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0