märker av ett mönster

Så fort ja har en tenta som närmar sig blir jag heeelt isolerad från världen. Jag "orkar inte" lägga lakan i sängen (har sovit på madrassen i fem dar nu) jag "orkar inte" göra mat (tur att ja har rumskompisar) jag "orkar inte" träna (fast det kliar i mina ben som fan) och jag "orkar inte" städa.

Jag går omkring som en levande zombie. Äre ngn mer som känner sig så ibland? Som att man är vaken fast ändå inte? Igår gick jag bara raaakt förbi en kompis som stod två meter ifrån mej. jag såg henne inte. Samma sak hände förra veckan.

Varför måste man bli helt förlamad när ett stort prov kommer? Ja ska ju för tusan bli lärare. Går det att förhindra?


Ibland önskar man att man kunde få leka med sånna här snuttisar varje dag!! ABOBOBOBO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0