Reklam

Reklam finns överallt. Det går inte att komma ifrån. Det finns bra reklam, rolig reklam och DÅLIG reklam. Som den här. Jag hittade en annons i Metro för Lycknis. På lycknis köper man som student billig kurslitteratur, men här har de vinklat in att det bästa receptet för ett lyckat förhållande är att spendera sina pengar på deras hemsida. Endast DÅ kan ens förhållande bli starkare.


"Sedan jag började handla böcker på lycknis så har vårt förhållande blivit mycket starkare". Va fasen menar dem med det? Min senaste bok jag köpte där handlar om religionen i Indien. Hur ska information om kulturella seder hjälpa mej i mitt förhållande (om jag hade haft något)? Är det verkligen så att jag måste tillbedja gudabilder i mitt hem för att ens förhållande ska överleva och bli bättre?

Det enda som gjort mig starkare, tack vare lycknis, är vägen jag gick från ICA till mitt hem med alla de feta böcker som vägde ton som de skickat till mig. Bra gjort lycknis. Ni är misslyckade vad gäller reklam. Men tack vare era låga priser på böcker kunde jag gå på bio förra helgen. Låter det som en idé till marknadsföring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0