Värd skit

"Hej på er allihopaaaaaa. Idag gick jag upp jääättetidigt. typ halv tio assåå. De va sjukt jobbigt men asså ni vet tar man en kaffe är man på G sen. Eller hur? Tihi. Sen gjorde jag mej iordning och gick på jobbet. Det var fullt på T-banan som vanligt. asså guuuu va jobbigt de är assååå. Kan inte folk bara gå istället för att ta min plats lixom? Aja waävaaaa. Sen kom jag ju iaf fram och det var väl tur för annars hade inte butiken ja jobbar i idag öppnat. tänk asså. hihi så nu sitter ja här. ska jobba till fyra. ciao ciao bitcheees."


Okej. Vad fick vi ut av detta inlägg? Jo att om jag inte hade drivit nu hade vi fått ut att jag är en ganska tragisk varelse som inte kan behärska det svenska språket. Ni hade även fått veta vad som händer en vanlig morgon för svensken. Man går upp och går till jobbet.

Så vad vill jag med detta inlägg? Jag vill egentligen inte ett piss. Men så här brukar det stå på de flesta "kändis"bloggare sidor. Det centala temat handlar om vad de gör på dagarna (shopping och ovärda luncher) och vad man har på sig. Varför är ni människor kända? Varför kan inte ja får tjäna tusentals kronor i månaden som istället studerar till något som faktiskt har ett värde i samhället?!

Jag blir galen på er. Kan inte ni bara sluta att upphöra? Jag skiter i vem som äter barnmat och vad du har för märkesskor. Visste ni att barn svälter i Afrika t.ex.? Där kämpar dem med att överleva. Här kämpar du med att få det sista plagget med XS?

Kötthöven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0