Att vänta

7 dagar. 7 dagar har gått sedan jag fick beskedet om vitiligo. I en vecka har jag väntat på det där lilla pappret som säger när jag ska få börja min behandling. Varför kommer det inte? Att vänta kan verkligen göra en galen. Jag går och lägger mig tidigt för att en ny dag ska komma och förhoppningsvis ska den dagen visa sig vara den dag jag får veta att snart kommer det hända grejer.
 
Men inget händer. Som vanligt. Jag känner mig så handlingförlamad. För det finns INGET jag kan göra än att vänta. Jag kan inte fokusera på något annat. Eller egentligen har jag inte någon energi till något annat. Jag vill bara gömma mig och komma ut igen efter att jag fått den behandling som förhoppningsvis ska göra mig bra igen. 
Smilla. Min trogna glädjespridare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0