GIH

Igår började skolan igen. Insåg att jag är inne på min sjätte termin, vilket betyder att jag gjort mer än hälften och har bara två år kvar av min utbildning. Jag har redan nu panik. Känner mej inte behörig någonstans.

I vilket fall började jag på GIH igår. Skolan är mycket mindre än Stockholms Universitet vilket bara är positivt. Istället för att få kurskamrater får jag nu klasskamrater vilket i sig betyder mer sammanhållning. För den som vill bli idrottslärare börjar man tydligen att läsa om humanbiologi. Inte det lättaste när man inte läst kemi eller biologi sen högstadiet, och då var jag inte bland dem smartaste kidsen vad gäller de ämnena. Så jag har lite smått panik. Men så är det väl alltid i början.

I vilket fall känns detta som en nystart. Jag hoppas på mycket träning under dessa år jag har framför mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0